lørdag 13. oktober 2012

God helg

Da var lørdagen her ... nesten like god som fredagen.
Fredager har mye forventing i seg, lørdag morgen er litt av den følelsen borte. 
Men ikke helt, jeg nyter morgenkaffe og leser avis. 

Dagens bilder viser et helgeryddig hjem (så lenge det varer)
Jeg er fortsatt forelsket i kløverplanten
 som har vokst seg stor og frodig i løpet av sommeren.
Den har sin egen personlighet, og er som meg glad i å legge seg tidlig. For dere som har denne skjønningen i hus, har sikkert lagt merke til at den lukker seg for natten og går til ro. Lille vennen...


7 kommentarer:

  1. Koselige bilder. Jeg har også en slik plante, men min står i lysthuset. Kanskje jeg skulle ta den inn?

    Ønsker deg en kjempe fin helg! Kos deg! Klem

    SvarSlett
  2. Et nydelig innlegg Kari..for en stemning du får frem:)
    Liker godt kløverplanten..men iår var den ikke i sortementet:)
    God helg:))

    SvarSlett
  3. Næh der er den jo, så genialt! :-) Du skjønner, jeg skal bytte lamper i stua og har sett en jeg kan ha over spisebordet i bloggland et eller annet sted. Finne den igjen - nei det har jeg ikke klart. Men der henger den jo! Og den er din! Nå ble jeg glad :-) Og mest glad fordi nå kan jeg vise gubben akkurat hva jeg mener, ikke noe som kanskje kan ligne. Og da står det bare igjen å spørre - si meg hvor har du kjøpt den? Eller kanskje bedre, har den noe merke jeg kan google? Og sier du at dette er noe retro greier som ikke kan kjøpes lenger blir jeg veldig lei meg altså... Og så må jeg jo ikke glemme; herlige bilder!

    SvarSlett
  4. Hi hi, soveplante :-) Så fine bilder fra deg! Ha en fortsatt god helg!

    SvarSlett
  5. Vi spiser alltid god frokost på lørdagene, og prøver å finne på noe spesielt koselig, så jeg er også veldig glad i den dagen, og har faktisk vært det siden jeg var liten! :)
    Nå er det stille og rolig lørdagskveld, og da blir nok søndagen fin også! Fortsatt god helg til deg!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  6. Så flott du beskriver den nydelig planten.
    Tror jeg må skaffe meg en slik :)
    Enig med deg at fredagskvelden er spesiell...følelsen av god tid.

    Jeg anbefaler deg kikke innom ny blogger http://hjerterom-husrom.blogspot.no/

    Anita

    SvarSlett
  7. Hei, og takk for svaret ditt! Jeg skal prøve å spore så får jeg se hvor langt jeg kommer :-)

    SvarSlett