fredag 23. november 2012

Reisen til Bella Coola

Da jeg gikk tur i går, plukket jeg inn eføy. 
Om ikke annet sørger det våte, varme været for å den vokser året rundt. 

Samtidig som jeg ruslet avgårde, tenkte jeg over hvor heldig jeg er.
Jeg har en jobb jeg elsker, mine elever er voksne og utrolig lærevillige. Samtidig har jeg fått den unike muligheten til å gi ut romanen min. Jeg skal innrømme at retting absolutt føles som en jobb, men når jeg underviser flyr tiden. Og å skrive er ingen jobb, det er et privilegium.
Kanskje jeg endelig har havnet på rett hylle her i livet?


8 kommentarer:

  1. Livet er herlig når man har det godt. Ta vare på de gode stundene, så får heller de gråe dagene være en utfordring!

    Ønsker deg en kjempe fin fredagskveld. Og vil du være med på Helgegleder, så er du hjertelig velkommen!

    SvarSlett
  2. Så sant så sant!!! har ein slik jobb sjølv, kan jo ikkje berre ha det morro, må jo ha det litt kjekt og :D

    Klem!

    SvarSlett
  3. Så flott å lese og det er viktig å sjå på det positive og strekke seg etter det,ein har så mykje å være takknemlig for og det høres virkelig ut som du har funnet din plass,tenk med roman og,herligt:)

    Når eg skulle slette bildene mine så tok eg å sletta først innlegg som eg ikkje var så fornøyd med og litt eldre innlegg og når eg var inne på mitt picasa album så sletta eg dei bildene eg visst eg hadde sletta innlegg til og bilder som eg hadde lasta opp feil.
    Eg sletta nesten 1000 bilder og eg var ganske lei,hihi og det enkleste hadde nok vært å kjøpe meir plass.


    Fine helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Flott innlegg! Vi er så flinke til å klage, så det er så deilig å lese slikt! Så spennende med roman!

    SvarSlett
  5. så deilig å lese at nokon kjenner det slik. det er jo drømmen... :)

    fin helg til deg

    -klem

    SvarSlett
  6. Så fin en "oppdagelse" :)
    Det er godt når en tar seg tid til å kjenne på hverdagen, og kjenner at en trives med det en gjør og den en er.

    God helg!

    SvarSlett
  7. Herlige ord fra deg!
    Ønsker deg en god helg!

    SvarSlett
  8. Høres ut som et fint liv ja. Det er godt å kjenne at livet smiler :-) Kjempefint bilde!

    SvarSlett